Πιστεύουμε ότι η βιομηχανία των εμπορικών εκθέσεων & συνεδρίων θα βοηθήσει την παγκόσμια οικονομία να ανακάμψει. Πως; Βοηθώντας μεμονωμένες επιχειρήσεις να ανακάμψουν.

Καθώς τα περιοριστικά μέτρα αρχίζουν να μειώνονται, όλοι αρχίζουμε να σκεφτόμαστε τι θα ισχύει για το μέλλον. Παρόλο που η έναρξη των εμπορικών εκθέσεων και των συνεδρίων ενδέχεται να είναι ακόμα μακριά,  μόλις η κυβέρνηση δώσει το πράσινο φως για την λειτουργία τους η συμμετοχή σε αυτές θα είναι ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να δώσετε στην επωνυμία ή το προϊόν σας την προβολή που χρειάζεται για να επιστρέψτε στο προσκήνιο.
Εδώ παραθέτουμε τους δέκα κορυφαίους λόγους για τους οποίους η συμμετοχή σε μια εμπορική έκθεση θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επανέλθουν στα πόδια τους μετά το Covid 19.

1. Για να επιδείξετε τις υπηρεσίες σας
Οι εμπορικές εκθέσεις προσφέρουν στις πωλήσεις, ένα πολύ στοχευμένο κοινό εντός των αντίστοιχων κλάδων. Οι επαγγελματίες σε αυτές τις βιομηχανίες έχουν κίνητρα να παρακολουθήσουν την πορεία των εμπορικών εκθέσεων γνωρίζοντας ότι θα βρουν την τελευταία τεχνολογία και έννοιες που επηρεάζουν επί του παρόντος το επάγγελμά τους. Οι υπηρεσίες σας θα προβληθούν στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων του κλάδο σας, λύσεις που τις απαιτούν πραγματικά.

2. Για να ξεκινήσετε ένα νέο προϊόν
Εάν είστε στη διαδικασία κυκλοφορίας ενός νέου προϊόντος ή ιδέας στην αγορά, δεν υπάρχει πραγματικά καλύτερη πλατφόρμα από μια εμπορική έκθεση όπου θα έχετε τη μέγιστη έκθεση, με υψηλή εστίαση και την ευκαιρία να συνδεθείτε απευθείας με τους decision makers του κλάδου που εστιάζετε.

3. Για να ενισχύσετε της επωνυμία σας
Δεν έχει σημασία αν είστε ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στον κλάδο σας, μια μικρή εταιρεία εκκίνησης ή ένας εξειδικευμένος προμηθευτής, μπορείτε ακόμα να ενισχύσετε την παρουσία ως ηγέτης ή διαμορφωτής τάσεων στην αγορά σας με έξυπνη τοποθέτηση της επωνυμίας σας. Τονίστε τα δυνατά σας σημεία και κάντε την επωνυμία σας γνωστή τόσο στους πελάτες όσο και στους συναδέλφους σας. Θέλετε οι άνθρωποι να γνωρίζουν ποιοι είστε.

4. Για να συναντηθείτε με το κοινό σας πρόσωπο με πρόσωπο
Οι περισσότερες διαδικασίες marketing κατευθύνονται προς τον στόχο να επιτύχουν με ένα δυνητικό πελάτη μία πρόσωπο με πρόσωπο επαφή.
Είναι μια μοναδική ευκαιρία να αυξήσετε τη δύναμη της επωνυμίας σας και να συνδεθείτε με τους καταναλωτές σε προσωπικό επίπεδο. Τίποτα δεν μπορεί να ξεπεράσει τη ζωντανή παρουσίαση και την οπτική επαφή που προσφέρει η εμπορική έκθεση στην πώληση. Επιτρέποντας στους πελάτες σας να βιώσουν από πρώτο χέρι το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, αυτό αυξάνει το ενδιαφέρον για την επωνυμία σας και για τις πωλήσεις.

5. Για να επεκτείνετε τη βάση δεδομένων των πελατών σας
Όχι μόνο αποκομίζετε το όφελος της συνάντησης των πελατών σας face to face, αλλά θα μπορέσετε επίσης να συναντήσετε εκατοντάδες από αυτούς! Ο αριθμός των υψηλά υστάμενων επαγγελματιών στον κλάδο σας για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, είναι μια ασύγκριτη ευκαιρία για να αυξήσετε τη λίστα των πελατών σας. Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε κάποια μορφή συλλογής και επεξεργασίας όλων αυτών τον νέων δεδομένων που θα δεχτείτε, ώστε να μην χάσετε καμία από αυτές τις πωλήσεις μετά το πέρας των εμπορικών εκθέσεων.

6. Να ερευνήσετε τις εξελίξεις στον κλάδο σας
Είναι σημαντικό η επωνυμία σας να παραμείνει δυνατή στον κλάδο σας και ο μόνος τρόπος για να το διασφαλίσετε είναι κρατώντας την επιχείρησή σας ενήμερη για τυχόν νέα προϊόντα ή ιδέες που ενδέχεται να επηρεάζουν τη βιομηχανία στο σύνολό της. Οι εμπορικές εκθέσεις προσφέρουν επίσης την ευκαιρία να μάθετε για τους ανταγωνιστές σας, να δείτε τι λειτουργεί αποδοτικά, να συνεργαστείτε με συναδέλφους σας και να ξεκινήσετε δυνητικά επωφελείς σχέσεις, που θα μπορούσαν να επεκτείνουν την αλυσίδα εφοδιασμού σας.

7. Να παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό
Οι μεγαλύτεροι παίκτες του κλάδου είναι γενικά πιο πιθανό να ξοδέψουν λίγο περισσότερα χρήματα σε μια εμπορική έκθεση. Θα έχουν τα μεγάλα γυαλιστερά περίπτερα στο κέντρο της αίθουσας. Συχνά εισάγουν νέες τεχνολογίες ή ιδέες που θα επηρεάσουν την αγορά στο σύνολό της. Για αυτόν τον λόγο είναι η ιδανική ευκαιρία να παρατηρήσετε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας, ώστε να μπορείτε να μετρήσετε την κατεύθυνση που ενδέχεται να ακολουθήσει η βιομηχανία σας. Μπορείτε επίσης να εφαρμόσετε οποιαδήποτε επιτυχημένη διαδικασία που θα παρατηρήσετε από άλλες μάρκες στη δική σας επιχείρηση.

8. Για να αναπτύξετε το δίκτυο διανομέων σας
Δεν θα είναι όλοι οι άλλοι εκθέτες σε άμεσο ανταγωνισμό σε εσάς, πολλοί θα είναι από άλλα μέρη της βιομηχανικής αλυσίδας. Μπορεί να ανακαλύψετε νέες επιχειρήσεις που μέχρι στιγμής ίσως να σας ήταν άγνωστες, οι οποίες θα μπορούσαν να είναι εξαιρετικά συμβατές με τη δική σας επιχείρηση. Οι εμπορικές εκθέσεις προσφέρουν εξαιρετικές ευκαιρίες δικτύωσης στον κλάδο σας.

9. Για να επεκτείνετε τις επαφές σας στον κλάδο
Ακόμη και οι ανταγωνιστές σας σε μια εμπορική έκθεση θα μπορούσαν να καταλήξουν ως φίλοι. Ποτέ δεν ξέρεις ποιους μπορεί να συναντήσεις, ποιος μπορεί να αποδειχθεί αμοιβαία επωφελής.
Ίσως πουλάτε το ίδιο προϊόν, αλλά σε διαφορετικά μέρη της χώρας – θα μπορούσατε να καταλήξετε σε συμφωνία ανταλλαγής υπηρεσιών. Ίσως μπορείτε να συνεργαστείτε με μια άλλη επιχείρηση επωφελούμενοι και οι δύο από τη χρήση της βάσης δεδομένων πελατών του άλλου.

10. Για να λάβετε άμεσα σχόλια και απόψεις
Υπάρχουν επιχειρήσεις των οποίων η μοναδική λειτουργία είναι να παρέχουν πληροφορίες σε άλλες επιχειρήσεις σχετικά με την επωνυμία ή το προϊόν τους. Ειλικρινά σχόλια από τους πελάτες σας σχετικά με το τι χρειάζονται και πώς βλέπουν την επωνυμία σας είναι ένας από τους πιο πολύτιμους πόρους που μπορείτε να αποκτήσετε. Οι εμπορικές εκθέσεις προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία να λαμβάνετε σχόλια σε πραγματικό χρόνο από ομάδες με υψηλή στόχευση. Εκτός από τη διαπροσωπική επαφή, θα μπορούσατε επίσης να πραγματοποιήσετε, σύντομες έρευνες, ανταμείβοντας τους συμμετέχοντες με κάποιο είδος κινήτρου, όπως διαγωνισμό ή δώρα. Τα δεδομένα που θα συλλέγετε θα είναι απλά πολύτιμα!

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WordPress PopUp Plugin
elGreek