Ένα χρόνο μετά την έναρξη των επιπτώσεων του Covid -19 στις εμπορικές εκθέσεις παγκοσμίως, η βιομηχανία των εμπορικών εκθέσεων ίσως μπορεί τελικά να αρχίσει να βλέπει φως στο τέλος αυτής της σκοτεινής σήραγγας, που είναι τελικά πολύ μακρύτερη από ό,τι θα μπορούσε κάποιος να είχε προβλέψει.

Μπορεί στην παγκόσμια αγορά να πραγματοποιήθηκαν μερικές, μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού, εκθέσεις. Αυτές όμως αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα των ακυρώσεων, μεταβολών & μεταφορών.

Σειρά εκθέσεων που είχαν σχεδιαστεί για το πρώτο ακόμα και το δεύτερο τρίμηνο του 2021, έχουν ήδη αλλάξει φυσικά ή έχουν αναδιαμορφωθεί σε ψηφιακές…
Αλλά με τα ποσοστά μόλυνσης να μειώνονται και τους εμβολιασμούς να επιταχύνονται παντού, φαίνεται ότι είμαστε πιο κοντά από ποτέ σε μια μεγάλης κλίμακας επανέναρξη των ζωντανών εμπορικών εκθέσεων.

Για να εξακριβώσουμε το μέγεθος των επιπτώσεων του COVID-19 στη βιομηχανία μας και για να αρχίζουμε να αναγνωρίζουμε πότε και πώς οι εμπορικές εκθέσεις και οι εκδηλώσεις θα συνεχιστούν, ξεκινήσαμε μία έρευνα ανάμεσα σε στελέχη της εκθεσιακής βιομηχανίας, προμηθευτές προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εκθέτες. Τα αποτελέσματα δείχνουν που βρίσκετε η βιομηχανία αυτή τη στιγμή και πιθανότατα την πορεία που θα ακολουθήσει στο άμεσο μέλλον μέσα σε αυτή την εξελισσόμενη παγκόσμια κρίση.
Σύνοψη.

Η πλειονότητα των εκθετών (70% ) σκοπεύουν να ξαναρχίσουν να συμμετέχουν σε εμπορικές εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν μετά το τέλος του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους. Ένα 80% των υπαλλήλων εργάζεται σε εταιρείες που είναι σε καθεστώς ευρείας απαγόρευσης ταξιδιών. 45% του κλάδου υποστηρίζει την πρακτική της απόδειξης εμβολιασμού για την συμμετοχή σε έκθεση. 85% των συμμετεχόντων σε Virtual ή Digital event έκριναν ότι οι εκδηλώσεις αυτές δημιουργούν κατά πολύ λιγότερες πωλήσεις από τα ζωντανά events. Ενώ ένα 10% δήλωσαν ότι η συμμετοχή τους είχε μηδενική αξία για τις εταιρείες τους.

Περισσότεροι από το 70% προέβλεψαν αύξηση του κόστους συμμετοχής σε εκθέσεις λόγω υγειονομικών εξόδων που θα προκαλέσει η πανδημία.

Στην ερώτηση πόσο καιρό θα έπαιρνε στην εταιρείας σας να επανέλθει εάν η πανδημία τελείωνε σήμερα, η πλειοψηφία (65%) προέβλεψε τους 3 μήνες & το 20% προέβλεψε διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών.

80% δήλωσε ότι οι αναβολές και ακυρώσεις εκθέσεων, έκανε ακόμα πιο προφανή την αξία της έκθεσης στα κλιμάκια των ανωτέρων διοικήσεων των εταιρειών.

Στον αντίποδα, παρά το ότι η πλειοψηφία θέλει να επιστρέψει στις εκθέσεις, μόνο ένα 40% δείχνει να θέλει να δεσμεύσει τη συμμετοχή τους σε έκθεση σε διάστημα μεγαλύτερο των τεσσάρων μηνών.

Ευχάριστο είναι και το γεγονός ότι το 74% σκοπεύει να διατηρήσει το μέγεθος των περιπτέρων που συμμετέχουν από το πάνε σε μικρότερο.

Ένα 25% μόνο, δηλώνει ότι είναι έτοιμοι για να συμμετέχουν σε Virtual Events.
Η πλειοψηφία πιστεύει ότι η εκθεσιακή αγορά θα επανέλθει πλήρως το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Υιοθετώντας την άποψη της πλειοψηφίας ότι η εκθεσιακή βιομηχανία θα ανακάμψει είναι σωστή, πως θα είναι οι εκθέσεις στη μετά COVID εποχή;
Οι περισσότεροι εκθέτες αναμένουν οι μακροπρόθεσμες αλλαγές ως αποτέλεσμα της πανδημίας να είναι οι παρακάτω:

  • 84% Νέα μέτρα καθαρισμού & απολύμανσης,
  • 40% να οργανωθούν περισσότερα Virtual Events
  • 30% να μειωθούν οι επισκέπτες των εκθέσεων,
  • 50% να μειώνετε το προσωπικό στα εκθεσιακά περίπτερα.
  • 20% μία μείωση συμμετοχών σε διεθνείς εκθέσεις και αύξηση συμμετοχών σε εθνικές εκθέσεις.

Σχόλιο (1)

  1. 1ΤΡ1Τ
    21 Νοεμβρίου, 2022

    […] τι θα ισχύει για το μέλλον. Παρόλο που η έναρξη των εμπορικών εκθέσεων και των συνεδρίων ενδέχεται να είναι ακόμα […]

Γράψτε απάντηση στο Τι θα συμβεί στη βιομηχανία των εμπορικών εκθέσεων και συνεδρίων μετά το Covid-19 – Deezen Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WordPress PopUp Plugin
elGreek