Χωρίς κάποιο σχέδιο, οι εκθέσεις μπορεί να είναι λίγο συντριπτικές. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν η εκδήλωσή πλησιάζει και εξακολουθείτε να μην έχετε μια ξεκάθαρη στρατηγική ”trade show”. Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ανακτήσετε τον έλεγχο και να έχετε μια ”stress-free” εμπειρία.
◉ Επιλέξτε τη σωστή έκθεση
Υπάρχουν χιλιάδες εκθέσεις που πραγματοποιούνται σε όλο τον κόσμο, επομένως πρέπει να βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε τη σωστή έκθεση για την επιχείρησή σας. Ξεκινήστε ερευνώντας τις καλύτερες εκθέσεις στον κλάδο σας που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για την έκθεση αυτή. Το πιο σημαντικό: πρέπει να επιλέξετε μια έκθεση που στοχεύει το κοινό σας, επομένως επιλέξτε εκείνη στην οποία θα βρίσκονται οι ιδανικοί πελάτες σας.
◉ Περιγράψτε τους στόχους σας
Πριν σχεδιάσετε οτιδήποτε για την έκθεσή σας, πρέπει να θέσετε στόχους για την έκθεση και να σκεφτείτε τι θέλετε να πετύχετε. Ποιοι είναι οι επιχειρηματικοί σας στόχοι; Ίσως πουλάτε ένα νέο προϊόν, θέλετε να δικτυωθείτε με άλλες επιχειρήσεις, να αποκτήσετε νέους πελάτες, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας ή να αποκτήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους και υπολογίστε την απόδοση επένδυσης (ROI) μόλις ολοκληρωθεί η έκθεση.
◉ Θέση εκθεσιακού περιπτέρου
Πρέπει να φροντίσετε να κλείσετε τον κατάλληλο χώρο για το περίπτερό σας στην έκθεση. Σκεφτείτε πόσο χώρο χρειάζεστε, ποιοι θα είναι οι δίπλα σας και αν θέλετε να βρίσκεστε κοντά στους ανταγωνιστές σας. Πιθανότατα θα θέλετε να βρίσκεστε σε μια περιοχή με μεγάλη επισκεψιμότητα, αλλά οι προνομιακές τοποθεσίες μπορούν να εξαντληθούν γρήγορα.
◉ Σχέδιο
Η προετοιμασία και ο προγραμματισμός είναι το κλειδί στην έκθεση και θα πρέπει να ξεκινήσετε να ετοιμάζεστε εβδομάδες πριν από την εκδήλωση. Ξεκινήστε πραγματοποιώντας έρευνα ανταγωνιστών για να δείτε ποιοι άλλοι θα εκθέσουν για να πάρετε μια ιδέα για το τι θα εκθέσετε.
◉ Προβολή
Μόλις επιβεβαιώσετε τη θέση σας στην εκδήλωση, μπορείτε να ξεκινήσετε την προώθηση του εαυτού σας. Ενημερώστε τους υπάρχοντες πελάτες και τους υποψήφιους πότε και πού θα εκθέσετε χρησιμοποιώντας τα κανάλια μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπού σας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του email σας. Ενημερώστε τους πού θα βρίσκεστε και τι μπορούν να περιμένουν να βρουν στο περίπτερό σας, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων, προσφορών και υπηρεσιών.
Μπορείτε να συνεχίσετε να προβάλλετε το περίπτερό σας κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσκαλέσετε τους χρήστες να περάσουν από το περίπτερό σας.
◉ Σχεδιασμός περιπτέρου
Ένας εντυπωσιακός σχεδιασμός περιπτέρου είναι το κλειδί για την προσέλκυση επισκεπτών στο περίπτερό σας και την αλληλεπίδραση μαζί τους. Βεβαιωθείτε ότι το σχέδιό σας ενσωματώνει τα χρώματα και το λογότυπο της επωνυμίας σας και προβάλει με σαφήνεια το μήνυμά σας. Το περίπτερό σας πρέπει να σχεδιάζεται γύρω από το κοινό σας, επομένως επικεντρωθείτε στο είδος που θα τους άρεσε.
◉ ”Follow Up”
Η παρακολούθηση δυνητικών πελατών μετά το τέλος της έκθεσης είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη μιας έκθεσης. Απευθυνθείτε στους ανθρώπους που συναντήσατε στην έκθεση, προσεγγίσετε δυνητικπούς πελάτες και μετατρέψτε τους επισκέπτες σας σε πωλήσεις.
Η όλη διαδικασία συμμετοχής στην έκθεση είναι μια πολύπλοκη πορεία η οποιά απαιτεί πολύ χρόνο και χρήμα. Η επικοινωνία με όλα τα μέλη της ομάδας είναι απαραίττητη για να παρθούν οι σωστές αποφάσεις σε θέματα σχεδιασμού των περιπτέρων, μάρκετινγκ και περιγραφή στόχων.