Ο κλάδος της φιλοξενίας εξελίσσεται συνεχώς παράλληλα με τις επιθυμίες και τις ανάγκες των ταξιδιωτών. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παρακολουθείτε τις πιο πρόσφατες τάσεις, καινοτομίες και τεχνολογίες είναι να παρευρίσκεστε σε εκδηλώσεις του κλάδου που σας συνδέουν με διάφορους συνομήλικους, συνεργάτες, αλλά και προμηθευτές. Είτε ασχολείστε με το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις ή τις επιχειρήσεις, είναι επιτακτική ανάγκη να μαθαίνετε συνεχώς για τις βέλτιστες πρακτικές για να λειτουργείτε πιο αποτελεσματικά και να ικανοποιείτε τις νέες απαιτήσεις των επισκεπτών.

Στις εμπορικές εκθέσεις φιλοξενίας που αναμένονται να πραγματοποιηθούν το 2023, περιμένουμε να δούμε μια νέα τεχνολογία η οποία εμφανίστηκε τα χρόνια μετά την πανδημία, με στόχο να βοηθήσει τους ξενοδόχους να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών και να βρεθούν λύσεις που βοηθούν στην αντιμετώπιση μιας απαιτητικής αγοράς εργασίας μέσω της αυτοματοποίησης.

Γιατί να είμαι παρόν σε εκδηλώσεις φιλοξενίας;


Σε διάφορες ομιλίες, οι επαγγελματίες του κλάδου θα μοιραστούν τις καλύτερες πρακτικές, συμβουλές και στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας. Στις εμπορικές εκθέσεις, μπορείτε να περιηγηθείτε σε εκατοντάδες περίπτερα που προσφέρουν καινοτόμα τεχνολογία και να βρείτε τις σωστές λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες του συγκεκριμένου κλάδου σας.

Η δικτύωση και η επικοινωνία είναι κρίσιμα στοιχεία για τη βελτίωση της επιχείρησής σας και την προώθηση της καριέρας σας. Η ανταλλαγή επαγγελματικών καρτών ή e-mail σε μια εκδήλωση μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία συνδέσεων που τελικά μετατρέπονται σε επιχειρηματικές νίκες ή σε διαρκείς σχέσεις μεταξύ συνεργατών. Πιο συγκεκριμένα, σε εκδηλώσεις φιλοξενίας, μπορείτε να:

◉ Βρείτε νέες επιχειρήσεις, νέες συνεργασίες και ευκαιρίες ανάπτυξης
◉ Μάθετε για τις τελευταίες τάσεις της βιομηχανίας και της τεχνολογίας
◉ Γνωρίστε εκθέτες και πωλητές
◉ Παρακολουθήστε εκπαιδευτικές συνεδρίες

4 βήματα για μια επιτυχημένη εκδήλωση στον κλάδο της φιλοξενίας.

Οι εκδηλώσεις στον κλάδο της φιλοξενίας περιλαμβάνουν γάμους, επαγγελματικές συναντήσεις, εορταστικά δείπνα και συνομιλίες με εράνους. Ο κλάδος εκδηλώσεων και συνεδριάσεων δαπάνησε 263 δισεκατομμύρια δολάρια το 2009, σύμφωνα με μελέτη του Convention Industry Council. Ο διοργανωτής εκδηλώσεων, ο ιδιοκτήτης ενός ξενοδοχείου, ο διευθυντής της αίθουσας δεξιώσεων ή ο ιδιοκτήτης εστιατορίου προσπαθεί να κάνει αυτές τις εκδηλώσεις επιτυχημένες από την οπτική γωνία των πελατών, των επισκεπτών, αλλά και της επιχείρησής του.

Ικανοποίηση πελάτη


Ως ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης στον κλάδο της φιλοξενίας, η πρώτη σας προτεραιότητα είναι η ικανοποίηση του πελάτη, του ατόμου που έκανε κράτηση για την εκδήλωση και πληρώνει για αυτήν. Η εκδήλωση πρέπει να πάει όπως είχε προγραμματιστεί, με τις ανέσεις που περιμένει ο πελάτης, όπως ο αριθμός των τραπεζιών και των καρεκλών, το φαγητό, τα ποτά και η διασκέδαση. Οποιαδήποτε προβλήματα πρέπει να επιλυθούν γρήγορα χωρίς αισθητή επίδραση στους επισκέπτες. Μια επιτυχημένη εκδήλωση οδηγεί στην ευκαιρία για επιπλέον επιχειρηματική δραστηριότητα από τον πελάτη.

Εμπειρία επισκέπτη


Όσοι παρακολουθούν την έκθεση έχουν διαφορετικές προσδοκίες από τον οικοδεσπότη. Η εμπειρία τους εξαρτάται από τη φιλικότητα του προσωπικού και την ατμόσφαιρα του δωματίου. Μια επιτυχημένη εκδήλωση έχει και καλό φαγητό που σερβίρεται. Η εξυπηρέτηση είναι φιλική αλλά όχι υπερβολική. Οποιαδήποτε ειδικά αιτήματα διεκπεραιώνονται γρήγορα και ευγενικά. Ένας καλεσμένος σε μια επιτυχημένη εκδήλωση μπορεί να παραπέμψει σε νέα επιχείρηση ή να πει σε άλλους πόσο ωραία πέρασε.

Κερδοφορία


Οι καλεσμένοι και ο πελάτης μπορεί να μην θεωρούν την κερδοφορία ως μέτρο μιας επιτυχημένης εκδήλωσης, αλλά ο ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης που συντονίζει ή παρουσιάζει την εκδήλωση σίγουρα το κάνει. Στις περισσότερες περιπτώσεις μια επιτυχημένη εκδήλωση είναι κερδοφόρα. Υπάρχουν εξαιρέσεις. Εάν η εκδήλωση πρόκειται για οικονομική υποστήριξη, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης μπορεί να καλύψει ορισμένα από τα έξοδα ως δωρεά σε φιλανθρωπικό οργανισμό. Ένας άλλος λόγος για μια εκδήλωση που δεν αποφέρει χρήματα είναι όταν ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης εισβάλλει σε μια νέα αγορά. Για παράδειγμα, εάν θέλει να επεκτείνει την επιχείρηση εκδηλώσεών του από γαμήλιες δεξιώσεις σε επαγγελματικές εκδηλώσεις, οι πρώτες επαγγελματικές εκδηλώσεις μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια. Μπορεί για παράδειγμα να χρειαστεί να προσφέρει εκπτωτικές τιμές για να αποκτήσει τους πρώτους πελάτες του σε μια νέα αγορά.

Αντιληπτή Αξία


Το παλιό ρητό «ό,τι πληρώνεις παίρνεις» ισχύει. Ωστόσο, μια επιτυχημένη εκδήλωση αφήνει στον πελάτη την αίσθηση ότι πήρε περισσότερα από όσα πλήρωσε. Μπορεί να είναι μικρές πινελιές, όπως ένα μπολ με φρέσκα φρούτα που δεν ήταν μέρος του πρωϊνού μενού , μπισκότα την ώρα του διαλείμματος μιας επαγγελματικής συνάντησης ή ένα μπουκάλι δωρεάν σαμπάνια. Η ευνοϊκή ανατροφοδότηση από τους καλεσμένους αυξάνει επίσης την αξία της εκδήλωσης που αντιλαμβάνεται ο πελάτης.

Read more: https://smallbusiness.chron.com/successful-event-hospitality-industry-61690.html https://www.cloudbeds.com/articles/hotel-conferences-tradeshows/

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WordPress PopUp Plugin
elGreek