Η τεχνολογία είναι σχεδόν παντού και πουθενά η πρόοδός της δεν είναι πιο εμφανής σε μια εμπορική έκθεση. Ανάλογα με το μέγεθος και το δημόσιο προφίλ της εκδήλωσης, οι εμπορικές αυτές εκθέσεις τεχνολογίας δελεάζουν επιχειρηματίες, εφευρέτες, CEO και καταναλωτές από όλο τον κόσμο να ταξιδέψουν στο συνέδριο και να δουν τι συμβαίνει στον κόσμο των ηλεκτρονικών, της ρομποτικής, των υπολογιστών και πολλά άλλα.

Όλοι , οι επισκέπτες μπορούν όχι μόνο να δουν τα νέα προϊόντα που έρχονται σύντομα στην αγορά, αλλά μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν ομιλίες με ειδικούς του κλάδου, οι οποίοι γενικά μιλούν για την κατάσταση της βιομηχανίας τεχνολογίας.


ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι εμπορικές εκθέσεις πληροφορικής και τεχνολογίας προσφέρουν άφθονες ευκαιρίες μάθησης για τις τελευταίες τάσεις και τις νέες κυκλοφορίες προϊόντων σε περιβάλλον εκτός γραφείου. Παρέχουν επίσης ευκαιρίες για εκπαίδευση και για την απόκτηση περιζήτητων πιστοποιήσεων.

Άλλες πτυχές που πρέπει να αναζητήσετε σε μια παράσταση είναι να εξετάσετε ποιος παρευρίσκεται. Οι εμπορικές εκθέσεις είναι μερικές από τις καλύτερες ευκαιρίες για συνομιλίες κατ’ ιδίαν με ηγέτες, εμπειρογνώμονες , πωλητές και ακόμη και άλλους συμμετέχοντες. Αν και τα μεγαλύτερα headliners θα έχουν τις δικές τους συνεδρίες ομιλίας και θα είναι πιο δύσκολο να τους συναντήσετε, θα τους δείτε να παρευρίσκονται στην εμπορική έκθεση, οπότε έχετε τα μάτια σας ανοιχτά.

Πέρα από την δικτύωση και το κλείσιμο των συμφωνιών, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι εμπορικές εκθέσεις είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να φέρετε το όνομα της επωνυμίας σας εκεί έξω, ειδικά όταν στις εμπορικές εκθέσεις είναι κορυφαίοι επαγγελματίες του κλάδου. Το να επιτρέπετε στους βασικούς παίκτες να αλληλοεπιδρούν με το τεχνολογικό σας προϊόν ενώ μοιράζεστε μαζί τους τις πρωτοβουλίες σας και το όραμα της εταιρείας σας είναι μια ασυναγώνιστη εμπειρία. Επιπλέον, θα έχετε επίσης την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσετε με τρέχοντες και δυνητικούς πελάτες, αυξάνοντας την απήχησή σας περισσότερο από ό,τι είχατε ποτέ πριν.

Οι εκδηλώσεις παρέχουν πολλές ευκαιρίες για να συναντήσετε προμηθευτές που μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Οι πωλητές που εκθέτουν συχνά έχουν την εξειδίκευση σε διάφορα θέματα εκθέσεων, στους οποίους συνήθως δεν θα έχετε κάποια πρόσβαση , επομένως κάντε τους τις ερωτήσεις σας.

Η αξία των εμπορικών εκθέσεων που χρησιμοποιούν το σύστημα marketing funnel αμφισβητείται εδώ και πολλά χρόνια, ακόμη περισσότερο καθώς η ψηφιακή εποχή έχει προχωρήσει. Αλλά το γεγονός ότι η ανθρώπινη αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο είναι ασύγκριτη με κάθε άλλο τρόπο επικοινωνίας. Κανένας αριθμός διαδικτυακών σεμιναρίων, τηλεδιάσκεψης και μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανάγκη για φυσική παρουσία, ειδικά όταν εμπλέκονται νέα προϊόντα και υπηρεσίες που πρέπει να προβληθούν σε δράση.

Read more : https://www.globalknowledge.com/us-en/content/articles/how-to-maximize-your-trade-show-experience/#gref

https://learn.g2.com/trade-show

https://alliance-exposition.com/what-are-the-different-types-of-exhibitions/

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

WordPress PopUp Plugin
elGreek